Pages

Wednesday, March 10, 2010

new task


semalam jumpa mr sv untuk terima task baru
tugasan kali ini akan melibatkan tempoh yang agak lama untuk menyiapkannya
why?
sebab mr. sv cakap output analisis kali ini adalah merupakan major content untuk thesis saya nanti
dengan menggunakan database yang sudah lengkap diupdate, saya akan mulakan analisis menggunakan pakej Unistat
buat masa ni, saya akan run regression analysis untuk semua 300+ species yang sedia ada dalam database tu
mr. sv pun dengan baik hati juga memberitahu tak perlu siapkan dalam masa terdekat
"it may take months.." he said (again!) hehe
die taknak saya concentrate buat analisis ni je setiap masa...takut exploded!
siap advice buat 2-3 jam je sehari.. baik betul sv ku itu.. :)

di kesempatan mengajar teknik menggunakan Unistat, mr. sv siap bagi reading materials lagi untuk saya baca
tq mr. sv! ni yang tambah sayang ni..hehe

dalam pada membuat analisis, saya takleh alpa
kene buat abstract untuk 15 min presentation for next month jugak!
lama dah tak present..sejak dari presentation nak sambung belajar kat JASBIO tula yang paling last
kene polish balik bakat terpendam nih!
huuu

No comments: