Pages

Tuesday, March 2, 2010

tq mr sv!


apa progress harini?

1. jumpa sv
harini ada discussion ngan sv lebih kurang sejam lebih. lepas hand-in data 300 spesis yang saya dah key-in, kami berbincang plak tentang discussion saya dengan Prof LB yang lepas dengan mr. sv. Ternyata beliau sangat teruja dengan idea2 baru yang diperbualkan dan insyaAllah saya akan ke Wales samada bulan ni atau bulan depan untuk belajar teknik fungal culturing. Kalau Dr. Cha ngan Cik Jamilah baca ni, mesti die suke sebab saya bakal ade chapter aspek molecular dalam tesis saya nanti :)
2. event di Edinburgh
insyaAllah kalau takde aral, sampaila saya kat Int. Mycological Congress kat Scotland tu nanti..hehe..tadi mr. sv bagitau yang die akan present masa kat sana..wah, tambah meriahla nanti.. mulai skarang kene saving skit nak bayar fees dan penginapan kat sana nanti..ada sapa2 nak tumpangkan saya tak? huhu

3. sampling
ingatkan saya akan sampling masa autumn jer, tapi bile dah ade skop baru, saya akan mulakan ekspedisi menjejak cendawan masa spring ni juga.. jadi kene fully-prepared nih! yosh!!

kesimpulannya, ade juga progress harini.. am happy!

No comments: