Pages

Tuesday, August 18, 2009

ashita~ (esok)


akan mula sampling pertama saya di WGP ditemani en. suami
maka pada hari ini berjumpa dan berbincang dengan mr. sv pasal aktiviti sampling saya
die sangat teruja bile dengar saya nak mula sampling minggu ni
sebab kalau ikutkan, saya akan mula sampling musim luruh nanti (September)
tapi sebab nak biasakan diri dengan jalan ke hutan itu dan pilih route mana yang sesuai untuk jadi permanent study sites saya nanti, so saya rasa baik buat pre-sampling kan? *wink*

mr. sv banyak bagi guidelines pasal nak ID fungus2 yang bakal saya petik itu
plus he also gave me a very cute basket yang dulunya die guna basket itu untuk mushroom forays gak dan juga sudi pinjamkan buku untuk ID mushroom (by Roger Phillips) sementara saya tunggu buku saya yang dibeli dari e-bay sampai di main door tingkat bawah..hehe. so sweet of him!

task malam ini -- cube kenal2 mushroom yang common kat sini.. (~_^)


later~




buku yang baru saya beli.. also by Roger tapi buku yang belum sampai tu lebih detail skit


sudah ready dengan equipments! yeap..that's Alan's book..




wuuu.. the couple boots! bought them cheaper than u could never imagine..! haha..

1 comment:

H A N S said...

waaa..so excited..bagus qila..semangat mcm ni la patut ader..hati2 masuk hutan tau =)