Pages

Thursday, April 22, 2010

outcome of my presentation


harini dapat forwarded email daripada salah seorang pensyarah yang menilai setiap presentation postgraduates, Dr. J
disertai dengan email tersebut, beliau telah compile kan sekali average presentation marks for each students
nampaknya setiap kali Annual PG Symposium, saya akan dinilai dari segi slides presentation ataupun poster presentation
Alhamdulillah, saya berjaya memperolehi 32/40 keseluruhannya
tapi rasanya saya masih boleh baiki dan improve untuk masa akan datang..
untuk permulaan, saya rasa OK kot..
komen postif dan membina dari mr. sv dan rakan2 sangat menggembirakan saya

insyaAllah kalau ade rezeki, saya nak juga join present poster atau bagi talk kat mana2 event di UK ni
selain belajar untuk lebih yakin depan public, saya mahu perkasakan lagi English saya yang masih lemah ni..

tahun depan, saya akan present poster plak.. tak sabar rasanya!

No comments: