Pages

Tuesday, January 26, 2010

progress


hari ini meeting dengan mr. sv
Alhamdulillah berjalan lancar
saya dengan rasminya dah hand over database yang dah 5 bulan bertungkus-lumus kepada sv
weee!
masa cuti krismas haritu saya ade draf2 skit untuk dapatkan idea untuk chapter tesis saya nanti
masa tunjuk draf2 yang saya buat tu kat mr. sv, die kata idea yang bagus
most of the ideas die setuju untuk masukkan dalam chapter tesis saya, tapi die pesan "don't stick to everything you wrote down here, from time to time, there are possibilities of having new idea/method/approach that can be applied too.." lebih kurang camtula..

so, buat masa sekarang saya berpegang pada topic2 yang kami berdua setuju la
bukannya apa, setelah attend beberapa training courses yang menaikkan motivasi ni, saya rasa dah nak start writing la skit2.. takmau havoc di kemudian hari
:)

lepas ni akan terima task baru dari sv untuk database analysis
look forward to it!

No comments: